Timeplanen for vinter 2018

Er du klar for å kickstarte det nye året? Ettersom timeplanen for høsten var full av gode timer, har vi valgt å bare gjøre noen få endringer - men noen nyheter er det selvfølgelig!

Den store nyheten på planen er R.O.P.E.S. Bungee - hva er det, tenker du. Jo, Bungee-Training er et enkelt, funksjonelt og morsomt treningskonsept. Bungee Trainer-strikken gir deg en komplett treningsøkt som utfordrer utholdenhet, hurtighet, spenst og styrke - der hele kroppen blir involvert! Sjekk ut her. Åå, som vi gleder oss! Line S. og Jakob er klare til å ta deg mot på mandager 20.15 og på torsdager 19.30.

Ellers har vi selvfølgelig tenkt å opprettholde suksessen med løpetimer på møllene, og har til og med satt opp enda flere timer!

Bare sjekk ut timeplanen under - velg blant kondisjonstimer som Sykkel og Puls, eller styrketimer som Natural Movement, Styrke og Bootcamp. Flere av timene kan også kombineres. Jatakk begge deler! Er du mer fan av koordinasjon og dans, prøv ut Salsa, DanceStep eller Moov&Dance for eksempel. I tillegg har vi mye å velge mellom når det kommer til bevegelighet, stretching og yoga - les mer om disse timene her.

Du kan booke deg på timer en uke i forveien, noe som vi anbefaler å gjøre - spesielt på de timene det er få plasser på. Vi ber deg uansett booke deg på timen før du kommer, da har vi oversikt over hvor mange deltakere som kommer på timene, og du får beskjed dersom det skjer noen endringer. Klikk her for å komme inn på nettbookingen.



Feil: Vennligst fyll ut alle felter markert med rødt og prøv igjen.

Vil du bli medlem?

Les mer
© Copyright 2014. Designed & developed by