• Ring oss: 906 33 906
Trening

Styrke

Styrke

Beskrivelse:
Tabata styrke 30:
Tabata er høyintensitetstrening hvor arbeidsperioden er 20 sekunder og vi hviler i 10 sekunder. Dette gjentar vi 8 ganger før pause og ny Tabata. Passer for alle. Kom gjerne ferdig oppvarmet.

Godt voksen styrke/balanse 55:
Enkel oppvarming til musikk. Deretter fokus på funksjonelle styrke- og balanseøvelser for hele kroppen. Vi bruker egen kroppsvekt, men også håndvekter og step-kasse som gir litt ekstra belastning til øvelsene. Trening til fengende musikk for de godt voksne og alle som vil komme igang med trening.

Godt voksen kinesis sirkel 50:
Sirkeltrening i Kinesisapparater og med annet utstyr som håndvekter, ball, bosu og slynger. Øvelsene kan tilpasses hver enkelt uansett alder og form. Kun 10 plasser.

Natural Movement:
Natural Movement (tidligere 3D-funksjonell styrke) har en overføringsverdi til kroppens utfordringer i dagliglivet når det gjelder styrke, bevegelighet og koordinasjon. Intensitet og vanskelighetsgrad tilpasses den enkelte i henhold til egen form og utgangspunkt. Å trene funksjonelt gjør deg også mindre utsatt for skader.

Boot Camp 45:
Boot Camp er utholdenhets- og styrketrening for hele kroppen, med fokus på kjernemuskulatur, balanse og bevegelighet. Sirkeltrening med god ledelse og masse positiv energi gjør timen til en effektiv, variert og morsom treningsøkt. Passer for alle, øvelsene kan tilpasses både i intensitet og vektbelastning.

Slynge & Kinesis 45:
Slynge- og kinesistrening i sirkel. 6 slyngeøvelser og 4 kinesisøvelser, kondisjon, styrke, balanse og stabilitet, 30-45 sekunders arbeidsperioder. Det kan være en fordel å varme opp litt før timen.

TRX slynge:
TRX er funksjonell trening i slynge som bygger styrke, balanse, fleksibilitet og stabilitet. Motstand er fra 0-100% av egen kroppsvekt, og passer alle fysiske nivå. Fordel å komme ferdig oppvarmet.

Mage/rygg 30:
Styrketrening for kjernemuskulaturen med fokus på rygg og mage, samt øvelser hvor man må kontrollere kjernen for optimalt utbytte. Passer for alle. Kom ferdig oppvarmet.

Styrke 30:
Styrketrening hvor vi bruker både egen kroppsvekt, manualer og vekter, bosu eller ball. Øvelser for hele kroppen, med fokus på de store muskelgrupper. Kom ferdig oppvarmet til timen.

MoovMamma:
Trening for deg som er gravid eller er i barselpermisjon. Styrketrening for hele kroppen - særlig fokus på bekkenbunn og aktivisering av dype magemuskler.


Feil: Vennligst fyll ut alle felter markert med rødt og prøv igjen.

Vil du bli medlem?

Les mer
© Copyright 2014. Designed & developed by