Trening

Yoga / Pilates

Yoga / Pilates

Beskrivelse:
Mensendieck 55:
Trening (uten musikk) som gir økt kroppsbevissthet, økt sirkulasjon, styrke og stabilitet for hele kroppen. Timen ledes av fysioterapeut. Dette er grunntrening som passer for alle, og spesielt tilrettelagt for dem som har muskel-og skjelettplager.

Yin yoga 60:
Yin yoga er en rolig terapeutisk yogaform og gir derfor en god avspenning i en krevende hverdag. I noen av yin yoga stillinger arbeides det over lengre tid for å åpne og tøye bindevev, dyp muskulatur og ledd/leddbånd. Dette får deg til å gi slipp spenninger og få mer energi.

God morgen yoga 55:
Yoga er trening for kropp og sinn, med positiv effekt på bevegelighet, styrke, pust, konsentrasjon og kroppsbevissthet. Yogatimen er en god og myk start på dagen. Passer for alle.

Dynamisk yoga 60 og 70:
Dynamisk yoga er trening for kropp og sinn, man beveger seg fra den ene stillingen til den andre i takt med pusten. Yoga har positiv effekt på bevegelighet, styrke, pust, konsentrasjon og kroppsbevissthet. Passer for alle.

Yoga elemental flow 70:
Det grunnleggende prinsipp i alle Elemental Flow klasser er de fem elementene; jord, vann, ild, luft og plass/"space". Alt er alltid i bevegelse, elementene holder hverandre balansert og er koblet til indre organer og energistrømmer (meridianene), årstider, farger og lyder. Passer for litt øvede.

Mykyoga 45:
Yoga er trening for kropp og sinn, med positiv effekt på balanse, bevegelighet, styrke, pust, konsentrasjon og kroppsbevissthet. Timen fokuserer på å løse opp stive partier og øke bevegeligheten. Passer for alle.

Yoga & Pilates 55:
Trening til rolig musikk som henter inspirasjon fra pilates og yoga. Utfordrende og spennende styrke- og stabilitetstrening. Passer for alle.

bodyART 60:
bodyART er funksjonell bevegelsestrening, som balanserer styrke, fleksibilitet og mental konsentrasjon. Intens og målrettet, passiv og dynamisk og nydelig avspenning tilslutt. En fantastisk time hvor du blir svett, sterk og myk. Alle bodyART klasser er utført barbeint med kroppen som eneste utstyr.

Moov&stretch 30:
Enkel smidighetstime som har fokus på de vanlige problemområdene, slik som bakside lår, hofter, sete og rygg. Generelt for økt smidighet i hele kroppen. Det er ikke nødvendig å være myk fra før av for å delta! Denne passer som en time for seg selv eller som supplement til annen trening.

Feil: Vennligst fyll ut alle felter markert med rødt og prøv igjen.

Vil du bli medlem?

Les mer
© Copyright 2014. Designed & developed by