Trening

Studentgjestekort

Gjestekort

Hva er gjestetrening?

Gjestetrening betyr at studenter som er medlemmer av studentsamskipnadene i Tromsø, Trondheim, Oslo, Ås, Stavanger, Bergen, Agder, Vestfold og Buskerud, og som er medlem av en av disse studentidrettene, kan trene gratis i kortere perioder hos en av de andre studentsamskipnadene. Ordningen gjelder også ansatte som er medlemmer.

Hvor mange ganger eller over hvor lang tid kan jeg gjestetrene?

Som medlem på MOOV kan du gjestetrene inntil 30 dager spredt utover et år i tillegg til inntil to måneder i sommerferien (i perioden 1. juni til 1. september ).  Det betyr at du i praksis kan gjestetrene på åpne dager i påskeferien, juleferien og sommerferien i tillegg til noen helger.

Hva må jeg gjøre?

Gjestetreningskort får du utstedt hos studentsamskipnaden der du er medlem. Det finnes to ulike kort og du kan få utstedt begge.  Det kan få et kort som gir inntil 2 mnd tilgang i perioden 1.juni til 1.september og et klippekort med mulighet for 30 gjestetreninger resten av året.  Hos oss vil du kunne få gjestetreningskortene i resepsjonen.  Det deles kun ut et kort i året på 30 klipp/treningsøkter til hvert medlem etter henvendelse.

Du må vise gjestetreningskortet sammen med gyldig legitimasjon og treningskort fra hjemmesenter når du skal trene hos en annen studentsamskipnad.

Kan jeg forhåndsbooke og delta på gruppetimer?

Booking av gruppetime kan gjøres i resepsjonen på senteret man besøker, og det er opp til hvert enkelt senter hvor tidlig/og om man på forhånd man kan booke seg på time.

Informasjon om tilbud, åpningstid etc.

Informasjon om tilbudene hos de andre studentsamskipnadene finner du på deres nettsider:
Tromsø
Bergen
Trondheim
Stavanger
Agder
Ås
Vestfold

 

Rosa kort: gjestetreningskort for sommerperiode
Blått kort: ordinært gjestekort som kan benyttes 30 ganger. Kortet stemples eller signeres på hvert besøk.

Feil: Vennligst fyll ut alle felter markert med rødt og prøv igjen.

Vil du bli medlem?

Les mer
© Copyright 2014. Designed & developed by