Styrke

Beskrivelse av gruppetimer med styrke

Tabata styrke 30 og 45:

Tabata er høyintensitetstrening hvor arbeidsperioden er 20 sekunder og vi hviler i 10 sekunder. Dette gjentar vi 8 ganger før pause og ny Tabata. Passer for alle. Kom gjerne ferdig oppvarmet.

Godt voksen styrke/balanse 55:

Enkel oppvarming til musikk. Deretter fokus på funksjonelle styrke- og balanseøvelser for hele kroppen. Vi bruker egen kroppsvekt, men også håndvekter og step-kasse som gir litt ekstra belastning til øvelsene. Trening til fengende musikk for de godt voksne og alle som vil komme igang med trening.

Godt voksen kinesis sirkel 55:

Sirkeltrening i Kinesisapparater og med annet utstyr som håndvekter, ball, bosu og slynger. Øvelsene kan tilpasses hver enkelt uansett alder og form. Kun 10 plasser.

Bootcamp 45 og 55:

Boot Camp er utholdenhets- og styrketrening for hele kroppen, med fokus på kjernemuskulatur, balanse og bevegelighet. Sirkeltrening med god ledelse og masse positiv energi gjør timen til en effektiv, variert og morsom treningsøkt. Passer for alle, øvelsene kan tilpasses både i intensitet og vektbelastning.

TRX slynge:

TRX er funksjonell trening i slynge som bygger styrke, balanse, fleksibilitet og stabilitet. Motstand er fra 0-100% av egen kroppsvekt, og passer alle fysiske nivå. Fordel å komme ferdig oppvarmet.

TRX styrke mix 40:

TRX er en funksjonell trening i slynge som bygger styrke, fleksibilitet og stabilitet. I denne timen kombinerer du TRX med funksjonelle styrkeøvelser for hele kroppen, hvor vi bruker manualer, egenvekt, strikk etc. Vi trener på tidsintervall så timen passer for alle uansett fysiske nivå. 

Sterk med strikk 45:

Sterk med strikk er trening for hele kroppen hvor vi brukerMinibands (små strikker) og lange strikker. Bli med på en effektiv styrkeøkt. Passer for alle.

Mage/rygg 30:

Styrketrening for kjernemuskulaturen med fokus på rygg og mage, samt øvelser hvor man må kontrollere kjernen for optimalt utbytte. Passer for alle. Kom ferdig oppvarmet.

Styrke 30:

Styrketrening hvor vi bruker både egen kroppsvekt, manualer og vekter, bosu eller ball. Øvelser for hele kroppen, med fokus på de store muskelgrupper. Kom ferdig oppvarmet til timen.

HIT sirkeltrening 30 og 55:

HIT sirkeltrening er en intensiv sirkeltrening hvor vi jobber på ulike stasjoner med fokus på funksjonelle øvelser som utfordrer både styrke og kondisjon. Vi jobber på stasjoner rundt funksjonell sonen i tren.avd. Intensitet kan tilpasses ditt nivå.

Basis Start! 50:

Dette er en time som passer for deg som er helt ny til trening, hatt en lang treningspause eller ønsker en lavterskeltime med inspirerende instruktør og fengende musikk. Du får trent effektive funksjonelle styrkeøvelser og kondisjon uten hopp og løp. Passer for absolutt alle.

MoovMamma:

Styrketrening for deg som er gravid eller er i barselpermisjon. Styrketrening for hele kroppen - særlig fokus på bekkenbunn og aktivisering av dype magemuskler.

Vil du bli medlem?

Finn medlemskapet som passer for deg

Bli medlem